Petr Čihák

2004 - externí spolupráce s vydavatelstvím Kalendář Liberecka.
2007 - 2008: založeny internetové stránky s libereckými událostmi, kde tyto události mě zaměstnávají na maximum. Díky nim se setkávám i se zajímavými osobnostmi tohoto kraje.
2008 - Na blogu idnes.
Má vášeň psaní, fotografování, příroda.
2009-2010 - Fotograf na volné noze, fotografování nejen portrétů, ale i reportáže typu svatební fotografie a nejčastějším tématem je pro mě město Liberec. V roce 2010, jsem v Liberci otevřel i vlastní fotoateliér.
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3482x

Petr Čihák

Malé srdce, velké množství lásky

Svým článkem nejspíš oslovím pouze čtenáře, který vlastnil nebo vlastní nějakého domácího zvířecího mazlíčka. Proto, mi odpusťte určitý sentiment a vyznání se němé tváři. Však to znáte sami, vrátíte se po těžkém dnu v zaměstnání, nebo odkudkoliv a bezostyšně s velkou láskou a úctou vás pes, či kočka vítá. Někdo namítne, že zvíře nemá rozum, tudíž se s neochvějnou ochotou tulí ke každému. Tak něco podobného, jsem před časem vyslechl od svého kolegy, kde jsme se na podobné téma bavili. Tak o této odpovědi by se dalo chvíli parafrázovat. Já si totiž v žádném případě nemyslím, že by se jednalo o hloupost, ale prostý cit. Je to krásné a někdy si říkám, kéž by se lidi někdy takto chovali. Někdy je to prostě balzám na duši.

14.3.2008 v 9:00 | Karma: 16,59 | Přečteno: 1453x | Diskuse| Osobní

Petr Čihák

Nedivme se Čechům, že nechtějí radar z USA

Ono sice chtějí, nechtějí nám nejspíš nepomůže, protože politici si vždy udělají podle svého. Ovšem naštěstí si dnes hrajeme na demokratickou společnost a tak se k tomu vyjádříme podle svého. Bohužel, se nás „obyčejných“ lidí nejspíš nikdo nezeptá v referendu a pokud ano, nejspíš naše „NE“, taky nebude mít váhu.

29.2.2008 v 10:42 | Karma: 9,87 | Přečteno: 1526x | Diskuse| Osobní